Friday, December 22, 2006

22 Δεκέμβρη 1906


Έκφυλε, βρωμιάρη μου Νινίνιο,


δεν ξέρω που θα μας οδηγήσει όλη αυτή η σχέση. Θέλω μόνο να σου λέω τις σκέψεις μου για σένα. Σήμερα περίμενα όλη μέρα το γράμμα σου. Το περίμενα σαν κολασμένη. Κάθε στιγμή άνοιγα το παράθυρο και κοίταγα τον υπηρέτη μου τον πιστό μου Τ _ _ _ _λ στα μάτια περιμένοντας ένα νεύμα του. Ωωω πόσο απογοητευόμουν όταν μου έγνεφε αρνητικά. Ώσπου γλυκέ μου ξέκωλε εραστή ήρθε πριν λίγο και μου έφερε ζεστό το γράμμα σου. Το χαρτί στο οποίο σου γράφω μόλις πριν το έτριψα στο αιδοίο μου γι 'αυτό θα σου πρότεινα να το μυρίσεις καλά. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που η ιδέα μου για την αλληλογραφία μας σου άρεσε και ανταποκρίθηκες σ'αυτήν. Χαίρομαι που μπορούμε να γεμίσουμε τα κενά της απόστασης που μας χωρίζει με όλη αυτή την καύλα που νιώθουμε ο ένας για τον άλλο, μεσα απο αυτά τα καυλωμένα χαρτιά.


Στεναχωρέθηκα πολυ χτες που δεν μπόρεσα να σου μιλησω όμως όπως σου είπα ήταν αδύνατο μιας και οι οικογενειακές υποχρεώσεις δε μου το επέτρεψαν. Σε σκεφτόμουν όλη τη νύχτα όμως , καυλωμένο και καυλωνα κι εγώ στην ιδέα. Θέλω να ξέρεις Νινίνιο μου πως από τη νύχτα εκείνη που πέρασα στο αρχοντικό σου, όλα γύρω μου είναι μια ατελείωτη καύλα. Κάθε φορά που σε ακούω το αιδοίο μου ανοιγοκλείνει σα νυχτολούλουδο που δεν ξέρει αν είναι μέρα η νύχτα.


Μου μιλάς για τη μεγάλη διαφορά ηλικίας που μας χωρίζει. Μα πόσο κουτός είσαι! Δεν καταλαβαίνεις πως όλη η κάυλα μας πηγάζει απο'κει; Εϊμαστε δυο ανώμαλοι μικρέ μου Νινίνιο. Δυο ανώμαλοι. Εγώ μια μικρή έκφυλη τσούλα που σκέφτεται μόνο πως θα μπορέσει να ικανοποιήσει τις ορέξεις του αιδοίου μα και του πρωκτού της, κι εσύ ένας άθλιος πούστης γέρος που του αρέσει να τον παίρνει από τον κώλο απο μικρές τσουλίτσες. Σήμερα όλη την ημέρα σε σκεφτόμουν, κι έτριβα το ζεστό μου μουνί όπου έβρισκα. Σε όλες τις καρέκλες που έβρισκα. Με κάθε ευκαιρία. Παρόλο που πονούσα όπως γνωρίζεις καλά. Αψηφώντας λοιπόν κάθε πόνο καύλωνα, και τώρα που σου γράφω αυτό το γράμμα θέλω να ξέρεις πως μόλις το δώσω στον υπηρέτη μου να σου το φέρει, μέχρι να το ανοίξεις θα έχω χύσει για σενα. Θα έχω χύσει σκεφτόμενη πως εσύ, η γλώσσα σου γεύεται όλα αύτα τα υγρά , τα ξινόγλυκα υγρά μου που δε χορταίνω να γΛείφω μέχρι να μουλιάσω τα δάχτυλά μου. Με τρελλαίνει η σκέψη πως την ώρα που θα διαβάζεις αυτά που θα σου στέλνω, εγώ θα βυθίζω τα δάχτυλά μου στο πίστεψέ με καυτό μουνί μου. Θα αρχίσω σιγά σιγά να τα σέρνω στο μέσα μέρος του ποδιού μου πουθα είναι υγρό μιας και όλα τα μικρά μου ποτάμια θα είναι ξεχειλισμένα, κατευθυνόμενη προς εκείνο το σαρκοφάγο στόμα που θα με περιμένει με καυλα. Θα χώσω πρώτα το ένα μου δάχτυλο του δεξιού μου χεριού καθώς το άλλο μου ΄χερι θα τσιμπάει με δύναμη τις τεράστιες σκληρές μου ρώγες. Μετά θα αλλάξω χέρι. Θα αλλείψω όλα τα υγρά του αιδοίου μου στα τεράστια στήθη μου και μετά θα τα γλείψω. Κι όλα αυτά σκεφτόμενη πως τα χέρια αυτά είναι τα δικά σου λατρεμένε μου πορνόγερε. Ύστερα θα ξανακατεβάσω το χέρι μου και θα χώσω δυο δάχτυλα στο μουνί μου . Αυτό θα με καυλώσει πολυ...

Θα γυρίσω στα τέσσερα, σαν τη σκύλα, θα γαμάω το μουνί μου και θα σκέφτομαι οτι είσαι απο΄πίσω μου και κοιτάζεις. Τη στιγμή που θα είμαι πολύ καυλωμένη θα χώσω κι ένα δάχτυλο με δύναμη στον πρωκτό μου νιώθοντας το διαμαντένιο δαχτυλιδι μου να ανοίγει βίαια , όπως εκείνη τη νύχτα που ο γερασμένος πούτσος σου με γαμούσε. Έτσι μέσα σε αυτες τις ανωμαλίες θα σε χύσω μωρό μου, θα σε χύσω μικρε μου νάρκισσε. Θα μείνω εκεί λίγη ώρα κι ίσως μετά αποκοιμηθώ. Ωωωω πρέπει να τελειώσω το γράμμα μου. Νομίζω άκουσα τη φωνη του πατέρα μου. Αχχ δόλιε πατέρα που να ήξερες σε τί βούρκο κυλιέται η μικρή σου Οφελίνα. Μωρό μου Νινίνιο μου, περιμένω με τόση λαχτάρα την επόμενη συνάντησή μας.


Σε φιλώ κολασμένα, καυλωμένα δίνοντάς σου όλα τα υγρά του χυμένου κόλπου μου.

Το πρόστυχο πουτανάκι σου

Η βρωμιάρα μικρή σου τσούλα

Οφελίνα

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home