Thursday, December 28, 2006

Segunda Respuesta

Αγαπημένη μικρή μου Οφηλίνα,

Άκουσα και διάβασα με προσοχή, αλλά και με μεγάλη φαντασιακή φόρτιση, τα όσα μου περιέγραψες στο προηγούμενό σου γράμμα.

Πραγματικά ζήλεψα που απλά ήμουν εκεί και σ' έβλεπα κρυμμένος στα δέντρα. Τριβόμουν στον χοντρό κορμό ενός από αυτά βλέποντάς σε να γλύφεις εκείνο το υπέροχα ορθωμένο πέος, ακούγοντας τους σαλιωμένους ήχους τη στιγμή που έβγαινε από τα χείλια σου και παρατηρώντας τη γυαλάδα των υγρών στο όμορφο πρόσωπό σου.

Ζήλεψα και ήθελα κι εγώ να βγω από το δέντρο, να 'ρθω δίπλα σου, να γονατίσω στο πλάι σου και ν' αγγίζονται τα κορμιά μας. Και να έσκυβα κι εγώ ακουμπώντας το μάγουλό μου στο αριστερό του μηρό όπως εσύ ακουμπούσες το δικό σου μάγουλο στον δεξί του. Να πλησίαζα να σε φιλούσα, έχοντας ανάμεσά μας το ορθωμένο και καυλωμένο εκείνο πέος σε πλήρη στύση, γυρνοβολώντας το με τις γλώσσες μας, διαχέοντας τα υγρά του εκατέρωθεν της επιφανείας του, νιώθοντας τις ζεστές και σαλιωμένες μας γλώσσες ν' ακουμπάνε μεταξύ τους.

Βέβαια δεν θα συνέχιζα για πολύ μιας και θα βλεπα ένα πρώτο μικρό αρχικό τρέμουλο των πλευρών σου καθώς και εκείνο το σπιρτώδες μικρό λαμπύρισμα βαθιά στις διεσταλμένες κόρες των ματιών σου. Τότε θα καταλάβαινα πως θα ήταν η ώρα να ανασηκωθώ και να γονατίσω πίσω σου κατεβάζοντάς του απότομα κι επιδεικτικά το παντελόνι σου μαζί με το μικροσκοπικό υγρό και σκούρο εσώρουχό σου, όχι περισσότερο από τα γόνατά σου.

Χωρίς να χάσω στιγμή και χωρίς να σε προετοιμάσω υγραίνοντας τον οπίσθιο δακτύλιό σου, θα εισερχόμουν με απότομο και επώδυνο τρόπο στην εσωτερική περιοχή του πρωκτού σου, στέλνοντας γιγαντιαία κύματα πόνου μέσω της σπονδυλικής σου στήλης στον αγαπημένο μου εγκέφαλό σου, προκαλώντας σου οδυνηρή έκπληξη η οποία όμως, είμαι σίγουρος γι αυτό, σύντομα θα μεταμορφωνόταν σε ακραία ηδονιστική αχόρταγη καύλα.


Θα σε έπαιρνα απελπιστικά βαθιά και καθόλου ευγενικά φωνάζοντάς σου λέξεις τέτοιες, σαν αυτές που χρησιμοποιούν οι τελευταίοι λαικοί υπάνθρωποι, όταν βγάζουν τον χειρότερό τους εαυτό στον συντροφό τους, λέξεις που, λόγω της ευγενικής μου καταγωγής, δεν χρησιμοποιώ ποτέ και θεωρούνται απαγορευμένες. Θα ένιωθα την υπέρτατη υπαγωγή σου στη λατρεία της ηδονής απελευθερώνοντάς σου ότι πιο ταπεινό και πρόστυχο θα μπορούσε, υπό άλλες συνθήκες, να κρύβεται στο πάντα έκφυλο και διακαώς ανώμαλο μαυλό σου.

Όμως, βλέποντάς σε να σπαρταράς από ρίγη ηδονής, θα επέτεινα τους διαρκώς αυξανόμενους πόνους σου, προσθέτοντας και άλλους που θα προκαλούντο από χτυπήματα βίαια στα οπίσθιά σου και που, πίστεψέ με, θα με έκαναν να νιώθω απόλυτα καυλωμένος και εξουσιασμένος από την σεξουαλική εξουσία που θα σου ασκούσα.


Όχι, δεν θα τελείωνε έτσι εύκολα. Διότι λίγο πριν αισθανθώ τα ερωτικά ρίγη που εύκολα αναδύει ο κόλπος σου στο υπόλοιπο ερωτικό κορμί σου, προδίδοντας την ιδιαίτερη σχέση που έχεις με την απόλυτα ερωτογόνα σου περιοχή, θα εξερχόμουνα, πάλι βιαίως, προστάζοντάς σε να τρίβεις μόνη σου την πρησμένη από την ηδονή κλιτορίδα σου, κάνοντας κι εγώ το ίδιο στο ορθωμένο μου πέος.

Παράλληλα θα ξαναέσκυβα δίπλα σου στην πρότερη στάση μας, δυο πρόσωπα αθώα έκφυλα με ένα άλλο πέος ανάμεσά τους, αναμένοντας με φοβερό δέος και ερωτική προσμονή τη στιγμή της υπέροχης εκτόξευσης των αηδιαστικά υπέροχων ερωτικών υγρών του περιστασιακού τρίτου ανθρώπου στα, φωτεινά από συναισθήματα, πρόσωπά μας, γλύφοντας με βουλιμία το σπέρμα του κι αλείφοντάς το στα μάγουλά μας, κάτω από τη λάμψη του δυσοίωνου φεγγαριού που δεν σταματά να μας ελκύει ερωτικά ούτε στιγμή.


Εκείνη τη στιγμή θα παραδινόμασταν σε φοβερές οργασμικές δίνες, νιώθοντας τη μοναχικότητά μας ξεχωριστά και μαζί σε ετεροχρονισμένο τοπίο κι εξωτικό νοητικό περιβάλλον, σκορπώντας πολύχρωμες ερωτικά εικόνες εφήμερων συγκινήσεων που θα μας συντροφεύουν καθόλη τη διάρκεια της ερωτικής μας σχέσης.

Αγαπημένη μου μικρή τσούλα, θέλω να σου αναφέρω και κάτι ακόμα. Να είσαι σίγουρη πως αυτό που έκανες με καύλωσε τόσο πολύ που δε μπορώ πια να αισθάνομαι ήσυχος και άκαυλος μήτε στιγμή έχοντας γεμίσει το, μέχρι πρότινος, αθώο μυαλό μου με ερωτικές πρόστυχες φαντασιώσεις. Όμως αυτό με κάνει επίσης να θυμώνω που, όντας τόσο μακριά, νιώθω συχνά την ανάγκη να αυνανίζομαι με την εικόνα σου γι' αυτό και θα ήθελα να γνωρίζεις πως τούτο δεν θα μείνει ατιμώρητο.

Σκοπεύω να ικανοποιήσω επάνω σου τα πλέον διεστραμμένα μου ένστικτα, αδιαφορώντας εάν αυτά σου προκαλούν ηδονή ή πόνο, θέλοντας να ξεκρεμάσω από μέσα σου οποιαδήποτε αθώα και πρέπουσα ερωτική εικόνα που η υποκριτική κοινωνία μας σε έχει εφοδιάσει. Γι' αυτό και θα εφιστούσα τη προσοχή σου στις επόμενες συνευρέσεις μας διότι κινδυνεύεις άμεσα να μεταμορφωθείς ευκαιριακά σε απλό σκεύος ηδονής που θα χρησιμοποιήσω -και τούτο στο υπόσχομαι- για την προσωπική μου ευχαρίστηση και ερωτική μου διασκέδαση.


Σε φιλώ ιδιαίτερα στον ερωτικό σου λαιμό και αναμένω με μεγάλη καύλα τις σκέψεις σου.

Fernado

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Μπορείς και με καυλώνεις κάθε στιγμή όπως μόνο εσύ ξέρεις.. Πόσο ξεκωλιάρης είσαι!Και πόσο μ'αρέσει...Εισαι πιο πουτανακι απο μενα..Τι ευτυχία Νινίνιο μου

12/28/06, 4:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Afiste ena e-mail kai 8a sas steilo to tilefono mou na vre8oume mazi me gymni foto mou. Eimai 30xr., psilos, a8litikos, ka8aros, exo megalo poutso 22cm, kai 8elo na th paizo kai na mou ton glyfete ki oi dyo sas mazi kai na filieste! Mporo kai na sas gamao kai tous 2 an 8elete! Exo polles gavles oso sas diavazo!

12/28/06, 12:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home